مصاحبه آرشیو خبر ها
ساری: بی‌ تحرکی و سردرگمی بخشودنی نیست!

ساری: بی‌ تحرکی و سردرگمی بخشودنی نیست!

هشدار قاطعانه مائوریستو ساری به بازیکنانش، مهم‌ترین موضوعی بود که او پس از پایان دیدار یوونتوس در مقابل اینتر ناتزیوناله در گفتگو با خبرنگاران به آن اشاره کرد؛ نکته‌ای که او در میان دو نیمه به بازیکنان یووه گوشزد کرده است.

 

به‌طور کلی با همان سبک بازی مقابل تاتتهام بازی کردیم و در نیمه اول به علت سرعت پایین بازی، مجبور به دفاع از عقب شدیم. اما در یک ساعت اول نیمه دوم اوضاع تغییر کرد و با جنگندگی بیشتر سعی کردیم فشار بیشتری به تیم مقابل وارد کنیم و کنترل بیشتری بر روی بازی داشته باشیم. باید به جایی برسیم که کار پرس حریف را از همان خطوط هافبک و حمله کلید بزنیم و با پوشش مناسب، زمینه مناسب برای این این شیوه را فراهم سازیم. برای رسیدن به این هدف نیز پیش از هر چیز لازم است تغییر دیدگاه در سبک بازی ایجاد شود. 
در حال حاضر بازیکنان در ایده‌آل‌ترین فرم خود قرار ندارند؛ امروز نیز فقط 45 دقیقه در زمین مسابقه تمرین داشتیم. شاید اشتباه از من بود که زمان تمرین را بیشتر نکردم.
در رختکن و بین دو نیمه به بازیکنان گفتم می‌توان از تمام اشتباهات و خطاهای درون زمین گذشت ولی از بی‌تحرکی و سردرگمی درون زمین نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. هرچند اشتباه اجتناب ناپذیر است اما باید سعی کرد در زمین رقیب و از بخش دفاعی آن‌ها، فشار بر روی حریف را شروع کرد نه اینکه با بازگشت به عقب در لاک دفاعی فرو برویم. فکر کنم بازیکنان به خوبی متوجه این نکته شدند و در نیمه دوم آن را به‌کار بستند.
دلیخت در بدترین زمان تیم، درون زمین بود و به همین علت مسئولیتی در قبال گلی که دریافت کردیم ندارد. رونالدو نیز مثل همیشه بهترین عملکرد و نمایش خود در زمین را به نمایش گذاشت. باید در فاز تهاجمی و حرکت رو به جلو پیشرفت کنیم تا بتوانیم موقعیت‌های بیشتری برای او خلق کنیم.
بوفون در ضربات پنالتی بی‌نظیر بود. قدرت او به عنوان یک دروازه‌بان فوق‌العاده نشان می‌دهد او ذاتاً یک جنگجو متولد شده است. جی‌جی همیشه آماده لحظات سخت است؛ از او در چنین موقعیت‌هایی بیشتر استفاده خواهم کرد هرچند قطعاً دروازه‌بان اول تیم شزنی است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: